Dimarts, 27 de juliol de 2021 - Edició 1097
La República

El vicepresident de Yahoo profetitza que internet vendrà més publicitat que la televisió el 2012

El vicepresident de Yahoo, Ricardo Baeza, va afirmar ahir que internet ven més publicitat que la ràdio i que pot arribar a vendre més que la televisió i els diaris el 2012.

En la conferència de graduació de l’Institut d’Educació Contínua (IDEC) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Baeza va afirmar que la informàtica ha de treballar conjuntament amb l’economia, sobretot pel que fa a la publicitat associada als cercadors. Segons Baeza, aquest mercat creix a un ritme del 15%.

Redacció
Redacció 05/11/2008

A més, Baeza va descriure internet com un “ecosistema”, ja que la xarxa és a més d’un sistema informàtic, un econòmic. ‘Els sistemes han anat canviant els últims anys per anar perfeccionant-se i ser cada vegada més útils pels receptors, més ètics pels cercadors i més rendibles pels anunciants’, va explicar.

Baeza també va afirmar que ‘la millor relació benefici-preu està a la publicitat a internet, per això és un gran negoci i s’ha de tractar com a tal’.