Pel que fa a l’estat espanyol, les accions publicitàries s’han centrat a Madrid, València, el País Basc i a les Illes Balears, mercats interessants per a Andorra pel fet que els seus turistes pernocten més al Principat. En aquestes zones s’han dut a terme campanyes a la televisió, ràdios, premsa, revistes i en espais exteriors, com ara a l’estació d’Atocha de Madrid, en façanes d’edificis, en parades d’autobusos, i al tramvia de València.
A França la campanya s’ha centrat a la zona d’influència de París, tot i que s’està estudiant de cara l’any vinent ampliar les accions al sud-oest del país, des del País Basc francès fins a la Bretanya, ja que és una zona que té Andorra a més proximitat que els Alps. En aquest mercat, destaquen les accions que s’han fet a 54 estacions del metro de París, als areoports de Tolosa, Bordeus i París, i amb anuncis a 900 sales de cinema.
A Bèlgica, Holanda i Luxemburg, la campanya s’ha centrat en revistes i cinemes, i va començar més aviat, al mes de novembre. Pel que fa a Portugal, les accions més importants han estat a través d’anuncis en revistes especialitzades. Finalment, la campanya del Regne Unit, que ha finançat conjuntament Ski Andorra (45%) i el govern (55%), també s’ha centrat en mitjans escrits.