Edició 2693

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 09 de desembre del 2025
Edició 2693

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 09 de desembre del 2025

La nostra generació: Tercera Jornada Generacional d’Economia

|

- Publicitat -

La nostra generació, els nascuts els 60s i 70s, ens hem de convertir en actors encara més actius de la societat civil. Hi ha diverses iniciatives en marxa. Una d’elles, a la que t’animo a participar, és la Tercera Jornada Generacional d’Economia. L’eix central és “El nostre món és el món”, i es farà el 20 de febrer a ESADEFORUM.

Publicitat

********

El què i el per què

El nostre món és condicionat per la globalització econòmica, obligant-nos a ser competitius a nivell internacional. Ara bé, alhora s’obren noves oportunitats per a qui les saben identificar i aprofitar i, per això, és necessari debatre com podem fer front a aquest repte. L’espai idoni per a fer-ho serà la Tercera Jornada Generacional d’Economia. I és que la JGE és un espai de trobada de tots aquells a qui ens interessa i preocupa el present i el futur econòmic del nostre país, i que volem conèixer-ne més coses però també dir-hi la nostra -críticament, si cal.

Hi haurà sis sessions de treball diferents que debatran sobre aspectes com “El paper de Catalunya al món”, “En quins camps hem d’excel•lir” o “Nacions i Estats davant la globalització”.

Pel que fa als ponents confirmats hi ha, entre d’altres, noms tan destacats com el president de FemCAT, Josep Mateu; el coseller delegat del Grup RBA, Ferran Mascarell; el president del Grup Imagina, Jaume Roures; el president de Global Tree Trust, Xavier Roig; l’exsecretari general de CCOO a Catalunya, Joan Coscubiela; i el professor d’ESADE i catedràtic de la URL, Xavier Mena.

Com, quan i on?

Durant tot un dia tindrem conferències magistrals, presentacions, debats, ocasions per a la interacció entre nosaltres -com el dinar-, etc.
A la web de la JGE3 (http://www.jornadage.cat) podràs trobar més informació sobre els temes de les sessions de treball, la vintena de ponents previstos, com inscriure-s’hi, les anteriors Jornades, etc.

Qui i per a qui?

La JGE s’adreça en primer lloc a emprenedors, directius i professionals de les generacions nascudes als anys 60 i 70. Organitzen la Jornada les entitats Espai Vicens Vives, Associació Catalana de Professionals i Espai Hayek de la Fundació Catalunya Oberta, amb la col•laboració d’una quinzena més d’associacions i institucions de la societat civil catalana.

Publicitat

Opinió